torsdag den 23. august 2012

Sikke

et par dage.....

Igår var jeg ved lægen med Isa, 2 års undersøgelse, og hun var bare super til alt det der læge halløj.... 87 centimeter og 12,4 kg..... hun følger kurven :-) Dejligt...

Idag var så knap så god en dag... kl 10.30 bliver jeg ringet op af dagplejen, Isa var væltet og der kom meget blod ud af munden.. Så jeg løb derhen for at kigge... Isa var meget, meget ulykkelig og havde blod på tøjet og hænderne.. vi fik vasket det værste af, og så vil jeg jo gerne se hendes mund...
Undermund og tunge så rigtig fin ud, men da jeg så løftede overlæben, kunne jeg godt se at det var galt.. Jeg ringede hurtig til hendes tandlæge, som selvfølgelig gerne vil se hende med det samme... 20min ved tandlægen, konklusion: 2 løse fortænder i overmunden, og vi skulle regne med at de blev blå... Vi ringede så til vores forsikring, gudskelov for tandforsikring, for der kunne jo også være sket skader på de blivende....

Så alt i alt en god og en dårlig dag.... :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar