søndag den 25. maj 2014

Dåb vel overstået

Sikke en dejlig dag vi har haft, vejret har været skønt, vi og gæsterne har hygget og ungerne har kunnet lege uden for :-) 

Dog startede det skidt ud igår, måtte sende manden til vagtlægen mens jeg fik de sidste små ting på plads. Og hjem kom han med stærk medicin mod halsbetændelse. Så jeg må sige at jeg virkelig har været glad for at vi havde bestilt plads og buffet på restaurant arrild ferieby. Det var kanon mad og service, og så skulle jeg ikke røre en finger :-)
Min kusine kom og tog billeder i kirken, dem glæder vi os til at se :-)

Som lovet et billede af den færdige bordpynt :-) 

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fine ting du har lavet til bordene..

    puha.. sikke noget skidt at manden blev syg, lige op til festen.. Jeg synes da ellers at det var på tide at I fik heldet med jer. :o)

    Dejligt at I havde en god fest

    SvarSlet