fredag den 12. september 2014

Silas´ seng...

 
 
 
Jeg var lidt kræsen da jeg ventede Silas... Sengerand levede ikke rigtig op til det som den egentlig skulle... Så der skulle ny til.... Og jeg ville ha noget ingen andre havde...


Jeg fandt en skum rand (Isa var jo fantastisk god til at få den tynde sengerand mast helt ned)
Og så var det ellers ud og kigge på stof :-)

Og vi blev så enige om dette stof (manden og jeg):



 
Og i sammenarbejde med hende her :-)
 
Fik vi sammen dette smukke resultat ud...

Eller det vil sige Lena gjorde :-) Jeg er jo ikke helt så heldig med symaskinen.. Så det klarede hun for mig... Jeg havde dog en god forestilling om hvordan det skulle se ud :-)

 
 
Ved hovedet i skumranden har Lena syet lommer (det var et ønske) så nu er babyalarm, sutter og lommetørklæder ikke spredt rundt i sengen :-)

 
1000 tak for hjælpen Lena :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar