søndag den 15. juli 2012

Retro og shoppemani..???

Blogland er farlig... og ikke mindst hvis bloggerne har en facebook profil med deres sy ting der er tilsalg..... man kan næsten se at dankortet ryge.... eller ihvertfald ulme lidt i denne tid....


Fandt denne kjole og tunika til datteren, kunne slet ikke holde fingerene fra dem, elsker simpelthen det spil farverne har.



Så nu må sommeren altså gerne komme :-)

Derudover har jeg bestilt noget som jeg faktisk har manglet i snart 3 år... har søgt i alle butikker, men dem jeg kiggede på, var bare ikke det rigtige.. At man så falder over det helt rigtige i blogland, det er jo bare fantastisk.. :-) billeder kommer når de ankommer :-)


Så fik jeg denne smukke buket af datterens dagplejemor´s yngste datter... synes den er utrolig smuk, og så har hun helt selv lavet den... Blev helt varm om hjertet og jeg kigger på den hver dag :-)




RIGTIG GOD SØNDAG..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar