mandag den 16. december 2013

Lidt til Junior

Det hele har ikke været ren jul...

Den anden dag sad jeg og kiggede lidt på Trendsales, og faldt over den sødeste sutte kæde..

Og da jeg elsker hæklede/strikkede ting, så skulle junior da have sådan en :-)


Den er super flot lavet..... og man kan helt selv vælge farverne... :-)

Hun har pt en god bestillings liste, men tager gerne nye bestillinger ind..

Her er hendes Facebook side.... Prøv og tag et kig forbi... hun har virkelig mange lækre hæklede ting :--)



Vi er nu i uge 29+0 (på onsdag) og det er slet ikke til at forstå, hvor blev tiden lige af????

Vi er også så småt begyndt at have fået samlet tingene sammen igen, så vi er ved at være klar til at lillebror kommer... (vi havde jo fået solgt alt udstyr... da han lige pludselig meldte sin ankomst.. )

Maven vokser, og mine fødder har jeg nu ikke kunne se i et stykke tid.... men skidt pyt... det kommer jo snart igen :-)

Nu glæder vi os bare til han kommer ud til os, så både Manden og Isa kan lære ham at kende... Lige nu kender jeg ham for at være noget af en aktiv fodbold spiller, som næsten ikke sover.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar