mandag den 13. januar 2014

Jeg bygger....

rede..... så det batter for tiden....


Baby´s værelse er ryddet, og min mor har malet radiatoren, væggene gjorde vi færdig da vi flyttede ind i huset :-) så nu skal det snart indrettes....

Onsdag siger vi uge 33+0, og det er slet ikke til at forstå, men det kan sagtens mærkes :-)


Og selvfølgelig har jeg været ude og høste de gratis babypakker... Dog må jeg sige at indtil videre har en skuffet mig utrolig meget.....

Mangler dog stadigvæk at hente 2 babypakker....


Her er de 4 jeg har fået i hus...



Rema 1000 forbavsede mig meget.... Der var en stor pakke bleer, skumklude, vådservietter, en lille bamse, en mam sut, og babyshampoo...

 
Babysam s, 2 pampers bleer, en lille tube creme, en lille tube tandpasta, et leget tøj som jeg snart ik ved hvad jeg skal bruge til...
Der til kunne jeg have fået ble spanden, men vi var på ingen måde glade for den sidste gang..
Baby sams  er den pakke der har skuffet mig utrolig meget...

 
Lidl, 42 bleer, babymad, avent sut, skumklude og en kæmpe bamse i overraskelse, og det hele pakket i en taske der kan genbruges :-)

 
 
Libero, 2 forskellige str bleer, vådservietter, legetøj fra bobles..
Her manglede jeg lidt små tuber af deres cremer... Men ellers er jeg god tilfreds..

 
 
Så har jeg fået pakket det meste i sygehus tasken, mangler faktisk kun det til mig :-)



2 kommentarer:

  1. Burde du i virkeligheden ikke bare være glad, for alt det du får gratis, i stedet for at blive "skuffet"? Ja, jeg spørger bare....

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig er jeg glad for de gratis pakker man kan få... Men skuffet er jeg nu alligevel når man tænker på det er en babyudstyrs butik der har lavet pakken... og at sådan en som rema og lidl, er bedre...
      Derudover kan jeg huske hvad der var i pakken da jeg fik min datter, og det var noget mere brugbart... :-)

      Slet