søndag den 5. januar 2014

Annonyme indlæg

Jeg har i noget tid oplevet flere, faktisk daglige, anonyme indlæg/besvarelser på mine indlæg, hvor jeg så bliver rigtig glad for at der er nogen der skriver, men så opdager jeg bare at det er ren spam..

De indlæg kommer dog ikke frem på bloggen, men i mail i min indbakke... Og synes faktisk rigtig træls....

WHAT TO DO? Nogen der kan hjælpe?


Jeg har i samme periode oplevet at blogger popper op med en ERROR meddelelse når jeg vil ind.. Har i andre også det?

3 kommentarer:

  1. Jeg får også den spam men glæder mig bare over at blogger opfatter det som spam så det ikke kommer på bloggen.

    Fejlen får jeg også. Det er vidst noget med at blogger ikke er helt opdateret i forhold til Explorer.

    SvarSlet
  2. Jeg er vild træt af annonymes kommentarer! Men ikke på min blog - på de andres blogs! På min egen blog har jeg løst problemet ved at rette indstillinger for kommentarer - kun de registrerede personer kan kommenterer. Synes at det er ok, da der aldrig før har været annonyme kommentarer fra de rigtige læsere. Og så er der ingen annonyme kommentarer nu. Men det er irriterende at min indbox bliver pumpet af den slags fra andre blogs, hvor jeg tidligere har kommenteret og sat flyeben ved "Underret mig" for at få opfølgende svar... Og nogle gange er det på rigtig gamle indlæg... Har lidt på fornemmelsen at hvis man åbner dem, så kommer der endnu flere, men har ingen forklaring til det...

    Jeg holdt op med at bruge Explorer for længe siden, og skiftet til Chrome. Den fungerer upåklageligt.

    SvarSlet
  3. Jeg får i perioder også rigtig mange spsm mails. Tror jeg vil prøve dit råd Elena

    SvarSlet