lørdag den 14. juli 2012

balsam for sjælen...

Er en udtalelse af en tidligere marsvine opdrætter og udstiller.... og jeg kan kun give hende ret....
Jeg har selv udstillet og opdrættet marsvin, men har efter 6 år, som udstiller og opdrætter, sige stop...på det højeste havde jeg ca 100-120 marsvin i stalden og var til næsten alle de udstillinger jeg kunne komme til, om det så var sjælland, nordjylland eller sønderjylland, bilen kørte danmark tynd med mig og mine dyr....
Efter min datter er kommet til, har jeg dog måtte indse at jeg ikke har tiden til så mange dyr eller udstillingere mere... og har derfor sagt tak for denne gang... Det er på en måde sørgeligt med også dejligt.. Så har er et par billeder min tid som opdrætter og udstiller....

Det skal dog siges at jeg stadigvæk har nogel enkelte dyr... 9 stk som bare skal gå og hygge med os :-)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar