søndag den 22. juli 2012

øv bøv en uge..

Jeg har skrantet gevaldig den sidste uges tid.... og er endnu ikke helt på toppen... og så var det lige computeren der døde.... så nu sidder jeg på en ældre bæbar der ikke har kort læser.. øv også, har bare så mange fine ting at vise...

Manden og jeg havde 3 års kærste dag d 17, og han kom hjem med den fineste buket som står og pynter på bordet :-) men der var ikke meget hygge over det når man ligger syg..

Så har jeg fundet lidt stof pakker, som forhåbentlig bliver til det første gør det selv tøj, ting...??? ja hvem ved..

Har fået det smarteste mønster hjem også, så nu skal jeg bare lige have hentet symaskinen ved min mor, og en til at undervise mig i hvordan jeg skal håndtere den... :-)

God søndag derude....

1 uge endnu, så er står den på 1 uges ferie :-) Vi glæder os....

1 kommentar:

  1. Øv bøv med en uges sygdom!
    Kender alt for godt til det med alle projekterne der bare hober sig op :)
    Vi er i sommerhus, skal hjem fredag og omend vi nyder det, så mangler jeg min maskine :)
    Har så mange idér der hober sig op i mit hovede....

    SvarSlet