mandag den 9. juli 2012

dryp dryp dryp...

Puha et vejr vi har idag, man skulle tro vi er gået i efteråret igen... :-(
Første dag på arbejde vel overstået, men skal hilse og sige at gartner faget ikke er så interessant når det regner.... selvom jeg synes jeg har et rigtig godt sæt regntøj, ja så kunne det altså ikke holde til den bølge jeg fik idag...
Jeg ligger på alle 4 på fortovet og hiver ukrudt op, og det går endda rigtig godt..... dog lige indtil en KÆMPE stor grise lastbil med hænger kommer buldrene, og jeg er sikker på at den lille chaffør fik sig en ordentlig griner, da han sigtede efter den største vandpytte som var lige ved siden af mig... PLASK.... og så lige hængeren PLASK.... selv sådan 2 giga bølger med vand, kan det bedste regntøj ikke holde til.... SÅ jeg vil gerne have sol eller i det mindst tørvejr... tak :-)

Må i andre have en dejlig aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar